შეფასების რუბრიკები

 1)    წერითი საშინაო დავალების  შეფასების რუბრიკა

დავალებას წარმოადგენს განსაზღვრულ ვადებში
  1 ქულა
დავალება სრუკყოფილია
   3 ქულა
 სიზუსტით აღწევს დასახულ მიზანს
   4 ქულა
იცავს წერის კულტურას
    2 ქულა

2)   ინფორმაციის მოძიების შეფასების რუბრიკა

მოძიებული მასალა შეესაბამება საკითხს/თემას
  3 ქულა
 გამოყენებულია მრავალფეროვანი საინფორმაციო წყარო/საშუალება

   3 ქულა
 მოპოვებული ინფირმაცია ორგანიზებულია
    4 ქულა

3) რეფერატის შეფასების რუბრიკა

აყალიბებს ძირითად პრობლემას,
   1 ქულა
საზღვრავს თემის მიზანს
    1 ქულა
 მოიპოვებს და იყენებს დამხმარე მასალას/ილუსტრაციას
    
     2 ქულა
 აფასებს სხვადასხვა წყაროში გადმოცემულ თვალსაზრისებს

     1 ქულა
 გამოხატავს საკუთარ აზრს და ამყარებს არგუმენტებით
     2 ქულა
 აკეთებს დასკვნას
     2 ქულა
 წერს შესაბამის ფორმატში
     1 ქულა


4)   ამოცანის ამოხსნის შეფასების რუბრიკა

ვერ პოულობს ამოცანის ამოხსნის რაიმე გზას
  1-3 ქულა
პოულობს ამოცანის ამოხსნის ერთ-ერთ გზას, იწყებს მაგრამ ვერ ამთავრებს ამოხსნას

  4-5 ქულა
პოულობს ამოცანის ამოხსნის გზას, მიჰყვება მას, თუმცა ხარვეზებით

  6-7 ქულა
 პოულობს ამოცანის ამოხსნის ოპტომალურგზას და ბოლომდე ახდენს მის რეალიზებას

 8-ქულა

მიმდინარე საკლასო დავალებების შეფასებების რუბრიკებია:
1)      დამოუკიდებელი სამუშაოს შეფასების რუბრიკა

იცავს დროის  ლიმიტს
    1 ქულა
კითხვებზე პასუხი ადექვატურია/ნაპოვნია პრობლემის გადაჭრის მართებული გზა
   
    3 ქულა
სიზუსტით აღწევს დასახულ მიზანს
    4 ქულა
იცავს წერის კულტურას
    2 ქულა

2)       დისკუსიის შეფასების რუბრიკა  
   
მკაფიოდ და გასაგებად აყალიბებს აზრს
   2 ქულა
მსჯელობს არგუმენტირებულად
  
   2 ქულა
აკეთებს დასკვნებს
   2 ქულა
იყენებს არავერბალური კომუნიკაციის ფორმებს (თვალით,ჟესტებიით, ხმით)

   2 ქულა
კორექტულია ოპონენტის მიმართ, ისმენს და კონსტრუქციულადპასუხობსგანსხვავებულ აზრს
  2 ქულა


3)       პრეზენტაციის შეფასების რუბრიკა

პასუხობს თემას
1ქულა
ფლობს აუდიტორიას(იყენებს მიმიკას,ჟესტიკულაციას,ინტონაციას)
2ქულა
საუბრობს გამართული ენით და იყენებსშესაბამის ტერმინოლოგიას
2ქულა
იყენებს განსხვავებულ წყაროებს
2ქულა
ადარებს მოვლენებს,ფაქტებს, საგნებს
1ქულა
იყენებს თვსლსაჩინოებას
1ქულა
იცავს დროის ლიმიტს
1 ქულა


4)       ექსპერიმენტის  შეფასების რუბრიკა

განსაზღვრავს  კვლევის მიზანს
2ქულა
ატარებს/გეგმავს ექსპერიმენტს
1ქულა
გამოთქვამს შედეგის ვარაუდს
1ქულა
აღწერს კვლევის მიმდინარეობას, ეტაპებს
1ქულა
აღრიცხავს და აანალიზებს მონაცემებს
2ქულა
მსჯელობს ექსპერიმენტის შედეგებზე,აკეთებს დასკვნებს
2ქულა
იცავს უსაფრთხოების ნორმებს
1ქულა

5)        ჯგუფური მუშაობის შეფასების რუბრიკა

ჯგუფის ყველა წევრი ჩართულია
1ქულა
ჯგუფის წევრები უსმენენ ერთმანეთს
2ქულა
ჯგუფის წევრები თანამშრომლობენ (აზრის გამოხატვის თანაბარი პირობებია)

 2ქულა
ჯგუფი პრეზენტაციისას წარმოადგენს მთავარ იდეას,აკეთებს დასკვნებს
 2ქულა
ჯგუფი პასუხობს შეკითხვებს
 2ქულა
ჯგუფი იცავს დროის ლიმიტს
 1ქულა


6)      ამოცანის ამოხსნის შეფასების რუბრიკა 

ვერ პოულობს ამოცანის ამოხსნის რაიმე გზას
1-3
ქულა
პოულობს ამოცანის ამოხსნის ერთ-ერთ გზას,იყენებს მაგრამ ვერ ამთავრებს ამოხსნას
4-5
ქულა
პოულობს ამოცანის ამოხსნისგზას, მიჰყვება მას, თუმცა ხარვეზებით





No comments:

Post a Comment