1)
წერითი საშინაო დავალების შეფასების რუბრიკა
დავალებას წარმოადგენს განსაზღვრულ ვადებში
|
1 ქულა
|
დავალება სრუკყოფილია
|
3 ქულა
|
სიზუსტით აღწევს დასახულ მიზანს
|
4 ქულა
|
იცავს წერის კულტურას
|
2 ქულა
|
2)
ინფორმაციის მოძიების შეფასების რუბრიკა
მოძიებული მასალა შეესაბამება საკითხს/თემას
|
3 ქულა
|
გამოყენებულია მრავალფეროვანი საინფორმაციო წყარო/საშუალება
|
3 ქულა
|
მოპოვებული ინფირმაცია ორგანიზებულია
|
4 ქულა
|
3) რეფერატის შეფასების რუბრიკა
აყალიბებს ძირითად პრობლემას,
|
1 ქულა
|
საზღვრავს თემის მიზანს
|
1 ქულა
|
მოიპოვებს და იყენებს დამხმარე მასალას/ილუსტრაციას
|
2 ქულა
|
აფასებს სხვადასხვა წყაროში გადმოცემულ თვალსაზრისებს
|
1 ქულა
|
გამოხატავს საკუთარ აზრს და ამყარებს არგუმენტებით
|
2 ქულა
|
აკეთებს დასკვნას
|
2 ქულა
|
წერს შესაბამის ფორმატში
|
1 ქულა
|
4)
ამოცანის ამოხსნის შეფასების რუბრიკა
ვერ პოულობს ამოცანის ამოხსნის რაიმე გზას
|
1-3 ქულა
|
პოულობს ამოცანის ამოხსნის ერთ-ერთ გზას, იწყებს მაგრამ ვერ ამთავრებს ამოხსნას
|
4-5 ქულა
|
პოულობს ამოცანის ამოხსნის გზას, მიჰყვება მას, თუმცა ხარვეზებით
|
6-7 ქულა
|
პოულობს ამოცანის ამოხსნის ოპტომალურგზას და ბოლომდე ახდენს მის რეალიზებას
|
8-ქულა
|
მიმდინარე საკლასო დავალებების შეფასებების რუბრიკებია:
1)
დამოუკიდებელი სამუშაოს შეფასების რუბრიკა
იცავს დროის ლიმიტს
|
1 ქულა
|
კითხვებზე პასუხი ადექვატურია/ნაპოვნია პრობლემის გადაჭრის მართებული გზა
|
3 ქულა
|
სიზუსტით აღწევს დასახულ მიზანს
|
4 ქულა
|
იცავს წერის კულტურას
|
2 ქულა
|
2)
დისკუსიის შეფასების რუბრიკა
მკაფიოდ და გასაგებად აყალიბებს აზრს
|
2 ქულა
|
მსჯელობს არგუმენტირებულად
|
2 ქულა
|
აკეთებს დასკვნებს
|
2 ქულა
|
იყენებს არავერბალური კომუნიკაციის ფორმებს (თვალით,ჟესტებიით, ხმით)
|
2 ქულა
|
კორექტულია ოპონენტის მიმართ, ისმენს და კონსტრუქციულადპასუხობსგანსხვავებულ აზრს
|
2 ქულა
|
3)
პრეზენტაციის შეფასების რუბრიკა
პასუხობს თემას
|
1ქულა
|
ფლობს აუდიტორიას(იყენებს მიმიკას,ჟესტიკულაციას,ინტონაციას)
|
2ქულა
|
საუბრობს გამართული ენით და იყენებსშესაბამის ტერმინოლოგიას
|
2ქულა
|
იყენებს განსხვავებულ წყაროებს
|
2ქულა
|
ადარებს მოვლენებს,ფაქტებს, საგნებს
|
1ქულა
|
იყენებს თვსლსაჩინოებას
|
1ქულა
|
იცავს დროის ლიმიტს
|
1 ქულა
|
4)
ექსპერიმენტის შეფასების რუბრიკა
განსაზღვრავს კვლევის მიზანს
|
2ქულა
|
ატარებს/გეგმავს ექსპერიმენტს
|
1ქულა
|
გამოთქვამს შედეგის ვარაუდს
|
1ქულა
|
აღწერს კვლევის მიმდინარეობას, ეტაპებს
|
1ქულა
|
აღრიცხავს და აანალიზებს მონაცემებს
|
2ქულა
|
მსჯელობს ექსპერიმენტის შედეგებზე,აკეთებს დასკვნებს
|
2ქულა
|
იცავს უსაფრთხოების ნორმებს
|
1ქულა
|
5)
ჯგუფური მუშაობის შეფასების რუბრიკა
ჯგუფის ყველა წევრი ჩართულია
|
1ქულა
|
ჯგუფის წევრები უსმენენ ერთმანეთს
|
2ქულა
|
ჯგუფის წევრები თანამშრომლობენ (აზრის გამოხატვის თანაბარი პირობებია)
|
2ქულა
|
ჯგუფი პრეზენტაციისას წარმოადგენს მთავარ იდეას,აკეთებს დასკვნებს
|
2ქულა
|
ჯგუფი პასუხობს შეკითხვებს
|
2ქულა
|
ჯგუფი იცავს დროის ლიმიტს
|
1ქულა
|
6)
ამოცანის ამოხსნის შეფასების რუბრიკა
ვერ პოულობს ამოცანის ამოხსნის რაიმე გზას
|
1-3
ქულა
|
პოულობს ამოცანის ამოხსნის ერთ-ერთ გზას,იყენებს მაგრამ ვერ ამთავრებს ამოხსნას
|
4-5
ქულა
|
პოულობს ამოცანის ამოხსნისგზას, მიჰყვება მას, თუმცა ხარვეზებით
|
|
|
|
No comments:
Post a Comment